snöiga Hyacinter ~ snowy Hyacinths

there is a translator to the right ( in web version)
nu börjar det bli lite kyligare utomhus..... men ingen snö
idag ska jag visa julens lättaste PYSSEL
ta några Hyacinter ( gärna vita)

låt dom dra ordentligt i vatten...
sätt sedan krukan i en plastpåse och fyll på med lite mer vatten ( så rötterna kan dricka mer)
klipp av påsen och dra en ståltråd runt kanten..

sätt ner alltihop i en vacker glasburk 

häll på med konstsnö ( finns i pyssel och blombutiker)

TADAM!! klart....

jag börjar tidigt med min jul..... för redan efter nyår tycker jag julen är rätt trist och vill ha bort den..

det är allt riktigt KUL med JUL
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: