Blommig fredag

Nu verkar det som att Helena inte ger oss något tema den här veckan så då blir det bara några bilder tagna igår.Kamelian har stått ute tills då .Den har klarat två kalla nätter men jag vågade inte prova en tredje så R var snäll och bar ner den i källaren.Den är full av knopp som jag hoppas blir kvar och inte ramlar av.Och den har växt bra denna sommar som nog har varit bra för Kamelior inte så varmt .

Och Julrosen fortsätter blomma så fint.

Ett litet skott av Mårbacka Tulpan blommar nere i källaren.Jättesött.

Och så denna som jag inte har namnet på just nu.Borde ju ta bort blommorna på sticklingarna som jag satt så rötterna får växa till sig. men ibland så är det lite svårt.
Vårt bygge där nere med en större toa börjar att vara halvvägs.Det blir så bra.
Gunsan önskar er en skön helg. 

Just när jag lade ut mitt inlägg så har det kommit ett nytt tema för blommig fredag .Men det gjorde jag ju förra veckan så det här får stå kvar.Men vill du se fler Månadsbilder gör då ett besök
Här

Så då är ordningen återställd.


Subscribe to receive free email updates: