Advent i trädgården.

Det får bli Advent i växthuset för i trädgården är det inte något som påminner om advent.Vi har inte fått upp några ljusslingor ännu.Vi väntar bara på att vår snickare ska bli klar så vi kan komma och gå som vi  vill.
Tog ut en vacker ljusstake som jag har och tände den. Även lite lyktor som fick värmeljus .Det ser så mysigt ut då när skymningen lägger sig över hus och trädgård.Det är något visst med tända ljus.

Den här lyktan har jag haft ganska länge och jag kommer inte ihåg var jag köpte den.

Såna här har jag haft många men en del har gått sönder så nu är det inte så många kvar.

Även en stor stjärna hänger där inne.Sladden ser väl inte så kul ut men får se om jag kan hitta på något så det blir lie snyggare.

Sen har jag de här tre små stjärnorna som jag skaffat i år.Dom är jättefina.

Så ser det ut utifrån.

Maken har hängt ut äpplen till fåglarna.Dom behöver lite gott nu när det blir lite kallare.

Mer kan ni läsa om advent hos
Bland rosor och bladlöss

Hoppas ni alla får en riktigt fin första Advent


Det här inlägget blev mycket likt det förra så läs gärna även det.


Subscribe to receive free email updates: