Färg.

Temat denna vecka är färg.Och jag har valt ut en samling rosor for att visa vilka färger som jag är svag för.
Fast just nu så är det svart och vitt som är mina favoritfärger.Vi håller nämligen på och bygger om vår toa på nedervåningen den blir nästan dubbelt så stor och så blir det golvvärme.Vita väggar i panel och svarta och vita möbler .Vit toastol med svart sits.Ett högskåp med glasdörr .Svart.och ett svart skåp med vitt handfat.Kommer bli så snyggt.
Annars är jag mycket för pastellfärger ljust lila ljust gul och vitt och rosa.

Tog olika rosbilder som exempel på färger jag tycker om





Den kan man ju inte låta bli att tycka om.
Om du vill se vad färg betyder för andra gör då ett besök hos
Bland rosor och bladlöss.

Nästa vecka hoppas jag vår snickare blir klar med ombyggnaden så vi får tillbaka vårt  WC igen.

Ha nu en skön helg.

Subscribe to receive free email updates: