LED-värmeljus

Levande ljus känns ju som ett måste så här års, men man kan ju inte låta dem stå och brinna hur som helst, om man inte vaktar dem hela tiden. Då är det ju ändå himla bra med fuskljus. I ljuslyktorna på både översta och understa hyllplanet i tallrikshyllan har jag stoppat ner batteridrivna LED-värmeljus från Clas Ohlson, som får stå och "brinna" hela kvällen. 


På nära håll ser ljusen rätt tramsiga ut, men i lyktor som inte är genomskinliga så funkar de faktiskt bra. Ljuset fladdrar riktigt verklighetstroget och avger ett varmt och ganska naturtroget sken. Jag ska nog bunkra fler sådana här nästa gång jag är i stan. 29,95 kronor för en tre-pack känns ju ändå som en rimlig peng och en billig livförsäkring. Fast i rummet jag befinner mig i tänder jag fortfarande riktiga ljus också.


P.S. Det är här på inga sätt ett sponsrat inlägg. Mina åsikter är som vanligt helt gratis! D.S. 

Subscribe to receive free email updates: