Finbesök i butiken och mera granar.


😉

Ja men visst...
Lite starstruck blir man ju...sånt här finbesök i butiken händer ju inte varje dag.

Men ikväll spelar dessa två,
Robert Wells och Sofia Källgren i Knäreds kyrka 

Det hela heter;

"Musik i vintertid"

- en pianist en sångerska-

Så roligt att det kommer stora artister till vår kyrka här också och biljetterna har varit så efterfrågade!

Med andra ord var det väldigt många som blev glada över detta.

Och att lyssna på julsånger i en kyrka tillhör väl det vackraste man kan göra...
Så stämningsfullt.


Idag har jag pysslat med detta mest.

Bundit granar.
Tokgillar dessa härliga skapelser.

Och så har jag bundit kransar...


Just nu går dagarna så galet fort så jag hänger inte med...


Och jag älskar att pyssla.
Att skapa.
Få vara kreativ och låta fantasin flöda...



Mys i granskogen.
😉

Imorgon MÅSTE jag börja tänka på julskyltningen och planera för den...
Som jag sade...dagarna går för fort...

Men det är ju lite tur att novembers mörka dagar rinner iväg som ett lätt vatten.

Längtar tills man får tända alla adventsljus hemma...

Hoppas veckan börjat riktigt bra för er.

Kram M

Subscribe to receive free email updates: