Det lackar mot pyntandets tid...


Välkommen!

😊

Mysigt va?!

Kanske har du sett min lilla film på instastories idag från just denna uppställning här...

Supermysigt är det i alla fall med träd som välkomnar vid ingången,

Sen räcker det så klart med en gran men i detta fall eftersom jag producerar just nu så blir det ju lite läckert med några stycken.



Idag har varit väldigt lik igår.
Mycket barr med andra ord...haha...

Såg också till att komma hem i tid idag så jag hann laga en vettig middag, sååå skönt!

Och sen hinna ut på en en joggingrunda innan klockan slagit halv sju (!) och så nu lite blogg då.
Jösses jag hinner ju sitta framför TV;n till åtta))
😉
Skönt med en samla energi/ta det lugnt kväll när det nu blir pyssel i butiken de kommande två kvällarna.

Ska bli så mysigt!
Och en tradition får man väl nästan säga att det blivit också även om jag absolut inte känner krav att ha det varje år.
Jag tar det som det kommer.
Men i år var ni så många som ville komma, (tråkigt att behöva säga nej till många av er detta år...)så jag hade definitivt kunnat ha fler kvällar men det blir inte så för fötterna till granarna tar tid att gjuta plus att man blir lite trött att vara på tå från klockan sex på morgonen tills sista pysslaren gått hem.
Men ack så roligt.
Så klart.



Ni som inte kommer och pysslar kan ju istället köpa er en gran hos mig, så länge de finns...


Nedan. 
En annan modell på krans.
Visst är den fin...


Nästa vecka har vi julskyltning till 1;a advent.
Då är det också en liten julmarknad runt omkring och tända eldfat och på hotellet serveras det julfika.

Så kom och mys i Knäred då!
Vi har öppet 14-18 den söndagen.


Ginko snurror från Eldgarden.
Så fina sommartid och även som nu om vintern med ett lätt vitt frostpuder på sig...

Alla rostiga trädgårds dekorationer är en fröjd att se på året runt.



Hoppas dagen varit bra.

Kram Mariette

Subscribe to receive free email updates: