Läkarbesök

Idag har jag varit på som jag hoppas är det sista läkarbesöket på mycket länge.Började med röntgen av min opererade handled och sedan besök hos läkaren som gjorde operationen.Nu går det inte att göra mer  .Plattan får sitta kvar för den har jag inte ont av längre.Men har artros i hela handen och handleden så det får jag fortsätta att ha ont av men jag ska hålla igång och låta handen jobba lite lagom.Har märkt att stickning går bra.

Och så den här Kamelian som nu visar upp sig med fyra utslagna blommor.Och fler på gång.
Och Citronerna trivs där nere.Sätter knopp nu.Jag har två stora citroner som u börjar gulna.

Den här lilla Primulan har tagit helt fel på årstiden.Fast den är ju bra söt där det står.

Vi fick lite snö här i natt.Men det hade gärna fått komma mer så jag sluppit att se min ostädade trädgård.

Subscribe to receive free email updates: