gör en "minivinter" ~ some "winter" craft

there is a translator to the right ( in web version)
kallt ute och lite snålblåst. men inte direkt VINTER ännu...
då passar jag på att gör en "minivinter" inomhus.
först tog jag lite småtorra grenar,  penslade på lite klister ...

och sedan doppade jag dom i konstsnö....

i med lite mossa och en batteridriven ledslinga i en glasburk..

lite konstsnö...

placerade i själva "huvudpersonen"... en söt liten Ängel
sedan i med "träden" och lite mossa.....

på med lite mer konstsnö..

på toppen av burken en gammal spetsduk som fästes med ett vanlig sidenband.
visst blev det fint?
det ÄR väldigt viktigt att MYSA nu i mörkret, annars kan mörkret kännas för tungt
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: