lätt höstkrans med rönnbär ~ make a wreath with rowan-berry


there is a translator to the right
en gammal stomme från en julkrans, mossa och lite grön tråd...

bara att linda på mossan

sedan fäste jag lite rönnbär....

eller kanske rättare sagt rätt MYCKET rönnbär...
har ni sett vad mycket rönnbär det är på träden i år?
blir nog en kall vinter.... burr
men prognosen säger VÄRME i nästa vecka... kanske får jag en riktigt fin rosblomning till.. det finns massor med knopp ,,,,

och en liten rosett...
många tycker nog inte rosa och orange passar ihop, men jag tycker det är rätt fint.
eller så är jag färgblind :)

så lätt.....

men blev ändå rätt fint på ytterdörren...

man blir alltid GLAD av en fin krans.....
ni som gillar det jag gör

 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik

eller Facebook

där jag heter 
kram kram 
Håkan


Subscribe to receive free email updates: