Burit ned växter i källaren.

Nu så var det dags att börja vinterförvara alla min pelargoner och sukulenter i källaren.Vi har haft några nätter då det varit ganska svalt i växthuset och jag vill inte sätta på så mycket värme där .Jag sådde ju Kaktusar och Sukulenter i våras och dom är ju inte så stor ännu och tål nog inte kyla .Dom behöver växa till sig lite mer.Och alla mina pelargonsticklingar behöver även dom lite jämn värme tills dom rotat sig ordentligt.



Här kommer tre bilder på rosor från samma buske men ingen ros får samma teckning.Jag tycker dom blir helt underbara att se på.


Den här har mycket rött i sin teckning.
Annars är det inte så många blommor nu i trädgården.Har några stånd med Höstastrar som kommer så smått nu.
Jag har beställt hem lökar som en del ska sättas i krukor och en del i rabatterna.Tror det kan bli fint.

Subscribe to receive free email updates: