FÖRSTA HöstPYSSEL ~ first craft this Autumn


there is a translator to the right
HURRA!! nu börjar det bli lite höst.
jag bara ÄÄÄÄLSKAR sommaren med alla blommor, men hösten är så rolig......för då får man PYSSLA hur mycket som helst....
och just nu är den perfekta tiden, för det är liksom BÅDE höst och SOMMAR:..
jag tog ett par gamla stövlar och lite mossa.... ( detta underbara material)

mossan la jag runt stöveln.....

lindade fast mossan med tunn Myrtentråd...

det är riktigt gott om rönnbär i år....
så lite rönnbär fick det bli...

och litet band...
hmmmm undrar varför vi gillar just orange på hösten?
är det för att alla löv blir oranga..... eller för att det lyser upp?

så var mina mossiga stövlar färdiga....

och eftersom stövlar är vattentäta, passar de perfekt till FYLLA vatten i :)
perfekta vaser.. och blommorna står länge ute i det svala..

Hoppas veckan börjar bra för ALLA
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: