hjärtan av LJUNG ~ hearts made of heather


there is a translator to the right
här har jag böjt till två hjärtan av gammal stålgalge....
givetvis går det bra med riktigt grov ståltråd med..

tunn Myrtentråd och avklippta kvistar med ljungblommor...

bara att linda på...

runt hela hjärtat.....

lite pilligt det sista..... man fint blir det....
finast blir det om man börjar linda i "varje ände" och så möts ljungen på mitten....

jag har tunnat ut ändarna lite... och lindat dom hårt...
man kan även låta bli att linda in ljungen överallt, så blir kransen levande...
fina som dom är....

men passar väldigt bra även hängande......
Här i Malevik är det riktigt varmt nu..... 20grader och SOL på dagarna fast det är höst.
Underbart 
ni som gillar det jag gör

 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik

eller Facebook
där jag heter 


kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: