Jag lovade ju att visa bilder på var jag satte min Klematis.
Detta är FÖRE bilden.
Som ni ser är det bara en massa skräp i rundeln. Så jag tog och grävde bort allt och fyllde på med ny jord och så hamnade Klematisen där.Plus dom två vivorna som ni kan se i förra inlägget.
Jag hade även lökar kvar att planera så det blev två sorters Narcisser och sedan  en kruka med en växt som namnat bara försvann när jag skulle skriva ner det. Men nu är jag nöjd med hur det blev.
Klematisen ska få ett fint stöd av något slag till våren.
Nu kom namnet tillbaka.
Fjällbrud
Fjällbrud
EFTER


Känner mig nöjd med att jag kommit igång lite med trädgården igen.Men oj oj så mycket det är att göra.Fast nu har jag accepterat  att det får ta tid.
Dom två kulorna har jag själv gjutit i cement en gång i två bollar som jag offrade.


Subscribe to receive free email updates: