Höstpyssel ~ autumn crafts


there is a translator to the right ( in web version)
lite höstaktigt är det allt ute nu..
milt men blåser och regnar till och från..... som sagt, september är verkligen en både sommar och höst månad....
jag tog ett par gamla stövlar.....

och täckte med mossa..... detta underbara material

lindade fast mossan med tunn, grön Myrtentråd.....

fäste en orange rosett upptill..
hmmmmmm undrar varför vi gillar just orange på hösten? är det för att löven blir oranga innan dom trillar av?

lite rönnbär.... det är väldigt gott om rönnbär i år.... blir vintern kall då?

färdigt........ riktigt lätt och rätt kul

eftersom stövlar är vattentäta passar det bra att även fylla dom med vatten.... perfekta vaser :)

Hoppas veckan är fin för alla.....
och misströsta inte... det är massor med knopp i trädgården, så snart blir det ROSOR igen på bloggen :)
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosgardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: