Funderar...


Hej på Er.💛

Fått en del frågor om äppelpyramiden.
Äter inte fåglarna på äpplena?

Jo så klart kan de göra det.
Men denna har faktiskt fått vara ifred. Det är ju mer då att något äpple kan ruttna...

Men med naturmaterial, som ju har sin charm och är det vackraste, så får man så klart räkna med skavanker.


Just nu är det mycket med att plocka upp nyheter.
Hinna fotografera det och lägga in.
Omöjligt som vanligt, allt kan inte hamna i webshopen men det vet ni ju.
Jag lägger in så mycket jag hinner och så får det vara bra med det.
Ni ser ju ändå vad vi har överlag. Stilen och känslan jag vill förmedla med min butik.
Varor och varumärken vi säljer.

Ibland är det lätt att gå vilse i all inspiration från allt och alla känner jag...
Sen ibland så bara ger det en massa inspiration utan att ta och tömma ut en på energi....
Om ni förstår vad jag menar nu...

Kanske vill jag säga att ibland blir man bara så trött på att övermatas med allt. Alla intryck av fint, bra, perfekt, tiptop hem, lycka på alla plan.

Jag älskar bloggen, instagram men det finns också en annan sida och den är att jag blir trött på det ibland...
Jag kollar tex aldrig (i princip) min privata facebook sida, har inte tid med det också och därmed inget intresse, snapchat har jag slutat öppna...hinner inte...
Jag menar hur ska man hinna med och också hinna leva?

Jag vet inte.


Jag är i alla fall glad att ni kikar in här.
Tar er tiden till det och att så många följer på instagram.

Sociala medier är verkligen sin egen lilla bubbla men ack så viktig speciellt när man driver ett företag!

Det gäller bara att behålla lyckan och glädjen med det.

Att inte förlora sig i bruset av allt och alla...
😊
Men så länge jag har min inspiration så brinner jag för det jag gör.
Det är ett som är säkert även om man ibland behöver stänga av lite också.


Snöbär, visst är de fina...


Finfin kudde från PB Home.


Men vet ni, imorgon ska jag iväg på något roligt!
Jag har blivit bjuden på instagram träff.
Lite spännande tycker jag))

Så häng med på instagram så får ni se...

Bilder kommer så klart på bloggen senare i veckan.

Kram

Subscribe to receive free email updates: