hur du gör "Hyacintbakelser" ~ some "cupcakes" with Hyacinths.

there is a translator to the right ( in web version)
jag tycker verkligen om att PYSSLA. speciellt när det är lite blommor med :)
idag tänkte jag visa ett riktigt lätt och kul tips med Hyacinter..
jag tog först lite cylindrar av oasis
jag köpte mina på LJ Design

gröpte ur dom..

tog ur Hyacinterna ur sina krukor och sköljde av det mesta av jorden.
sedan i med dom i cylindrarna......

lät alltihop dra ordentligt i vatten....

tog fram mossa och Myrtentråd.....

och lindade runt oasisen......

ställde "bakelserna" på en bricka..... och strödde över lite konstsnö ( finns i hobby och blomsteraffärer)

visst är det härligt med Julens alla BLOMMOR
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
och ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: