God fortsättning på helgen.

Så var första Julen utan min älskade man över.Den har gått bra tack vare Marie och Tomas.Och  även Cecilia och hennes härliga ungar.Vi hade tomte hit som kom med en massa paket.Men det var ögonblick då sorgen gjorde nästan ont.Men det går.
I går var jag hos Cecilia och firade lilla Elise på 2 års dagen.Himmel vad paket hon fick.En mycket lycklig liten tjej.Och så fick jag träffa Maries söner med familjer.Hennes yngsta var hos mig på Julafton det var en överraskning att han skulle komma.Blev så glad.

Pratade med Mikael och Susanne på Julaftonskvällen Och då hade deras son även kommit ombord för att fira jul med dom.Och idag flyger Isabelle och Anton dit för att segla och fira in det nya året.Isabelle var och hälsade på mig i veckan för en fikastund.Hon har ju även sin morfar här så även han fick ett besök.Sånt där gör mig så himla glad.
Nu börjar jag längta till våren och att få börja med trädgården det ska bli så roligt att få sätta igång igen efter flera års stillestånd.

Önskar er alla ett GÅTT NYTT ÅR.

Subscribe to receive free email updates: