Änglakrukor

Besökte Blomsterlandet i går tillsammans med Marie.Köpte lite julblommor den här Amaryllisen Lite pynt som tex den lilla julbocken.Den var så söt.Och så plockade jag fram mina krukor med Änglar som jag målade och brände i min ugn då jag pysslade med keramik för en del år sedan.

Här är den andra krukan med Hyacinter och Murgröna som jag var ute och plockade.Det ligger en  fågel i krukan  men den syns lite dåligt

Så roligt det är att göra sina egna Julkrukor .Hade några taklökar nere i källaren och några köpte jag.Tycker det här blev så bra.

Efter att vi handlat åkte vi hem till Marie och Tomas där jag blev bjuden på så god mat.
Barnen är så fina mot mig och ringer ofta och hör hur jag mår.Även sonen som är ute och seglar och kommer hem i April.


Subscribe to receive free email updates: