I Hallands Postens Hus & Hem!


I Hallands Postens bilaga Hus & Hem idag.

Ja men det är ju jag))
😊
Och vårt älskade Bolagsvillan.


Roligt roligt att få vara på omslaget också))
Kan säga att det var inte lätt att försöka sitta i den solstrimman och titta rakt fram och le...haha...


Sex sidor blev det.


Och den antika gamla klockan som hängt med mig i evigheter fick en helsida.

För övrigt tycker jag själv väldigt mycket om bilden nedan.
Det är liksom jag. 
Tänkaren...





Innan det publicerades så fick jag se vilka bilder de valt  ut för reportaget och där var några fina jag saknade...Men så är det alltid med reportage man fått äran att vara med i, vi ser på saker lite olika och det är ju inte jag som är tidningsreporter, journalist och tryckare så man får släppa kontrollen)).

Men jag är hedrad att få vara med.
Tack Ulrika för ett fint reportage!
Och fotograf var duktiga Anders Andersson.


Ikväll har jag lovat Eric att vi ska grilla (hans favorit...).
Det regnar och är väldigt höstlikt men det kan bli supermysigt ändå, vi tänder en massa ljus i uterummet, eldar i brasan och då är det extra härligt att kura i dessa mörka höstkvällar.

Kram och fin lördag!

Subscribe to receive free email updates: