Farbror Grön föreläser 2018



Nu får jag föreläsningsfrågningar varje dag om föreläsa under 2018.

Trädgårdsföreningar, studieförbund, bostadsbolag, bostadsrättsföreningar, bibliotek och många olika slags företag undrar när och om jag kan komma. En fråga jag ofta får är om jag kan kombinera olika teman under mina föreläsningar eller om man får komma med önskemål. Jag kombinerar gärna och tycker att det jätteroligt om ni har egna förslag! Som sagt, det är många förfrågningar nu. Går ni och funderar på om ni vill att jag kommer till er? Tveka inte att höra av er innan alla veckor är fulltecknade. Mvh Johannes / Farbror Grön

Här kommer några förslag:

Odla där du är - Var du än bor kan du odla
Odla hela året - Hur många skördar klarar du av
Odla för smak - Vad gör man med sin skörd.
Kvinnorna i mitt odlarliv.
Mina älskade blommor.
Stadsodling - hur kommer man igång.
Stadsodling - Att odla på tak
Stadsodling - Att praktisera hållbar utveckling
Stadsodling - Vad händer i en stad där människor börjar att odla
Odlandets grunder
Vad gör man med skörden
Odla med naturen

Välkomna att höra av er på johannes@farbrorgron.se

Subscribe to receive free email updates: