Förändring

Den största förändringen hos mig är att det här växthuset har plockats ner och fått ett nytt hem hos min dotter och man.Där trivs dom med varandra.

Skälv köpte jag detta som en julklapp till mig  .Så kom dotter och man hit och gjorde plattformen och en helg i Maj kom både dotter och son med familjer hit och hjälpte till att resa taket och sedan glasat alltihop. R och jag hade monterat ihop gavlarna och långsidorna och sedan var dotter och man hit en dag och vi satte upp dessa.Så det var taket kvar.
Gissa om jag var lycklig när alla hade åkt hem och jag stod där i mitt nya växthus.
Då hade vi bara kvar att montera ihop dörrarna och sätta dom på plats vilket vi gjorde senare.

Nu ser det ut så här fotat från samma håll som den första bilden.Jag har haft en fin första sommar där inne.Har suttit och läst och jag har vilat på dagbädden.Och Pelargoner och lite andra växter har även dom gillat det nya växthuset
Vill du se vad andra har haft för förändringar i sitt liv kolla då
Här
Ska bli roligt att se vad andra gjort denna sommar.

Subscribe to receive free email updates: