Tenta och trädgårdsstrumpor

Dag två av hemtentaskrivning bestämde jag mig för att sätta upp ett delmål: När skrivuppgift nummer 2 var avklarad (den första gjorde jag igår) skulle jag unna mig själv att avbryta för dagen. Det gick ovanligt smidigt att skriva idag, så jag var färdig redan strax efter lunch. Undrar om det gick så bra för att jag hade mina nya fina strumpor på mig? Dem och ett par svarta med samma mönster fick jag i julklapp av Amerika-svägerskan, fast vi hade bestämt att vi inte skulle ha några julklappar. Hon tyckte nog ändå att jag behöver ett par strumpor med vattenkannor, blommor och sekatörer, och det gör jag ju absolut. 


Hoppas skrivandet flyter på lika bra imorgon. Det gör det säkert, om jag tar på mig det andra paret strumpor, hihi! Fast inlämningstiden är 23:59, så i värsta fall har jag gott om tid att pilla med formuleringarna. Kanske hinner jag ta mig ett varv med kameran också, så att ni får något annat att titta på än mina fötter...

Subscribe to receive free email updates: