Blåsigt, regnigt, grått och allmänt trist

Nähä, det blev visst ingen runda med kameran idag heller. Å andra sidan har jag inte så himla mycket kul att visa just nu. Det är ju januari, blåsigt, regnigt, grått och allmänt trist, och huset är fortfarande lite småstökigt efter att julen plockades bort. Vid 14:05 tog jag iallafall en bild med mobiltelefonen för att illustrera hur det har sett ut i köket hela dagen. Där har bordet varit helt belamrat av kurslitteratur och dator. Strukturerat och bra, eller hur? Men som min gamla lektor i engelska brukade säga en gång i tiden: "There is a system in my madness." 


Jag blev iallafall klar med den där hemtentan till sist och lämnade in den med hela fem timmar och 28 minuter tillgodo. Så himla skönt att det är klart. (Det tycker säkert ni också, haha!) Nu känner jag mig alldeles fullärd och behöver aldrig lära mig något mer. (Ja, för stunden iallafall.) Resten av kvällen unnar jag mig att ligga i sängen och bläddra i tidningar. 

Subscribe to receive free email updates: