Chockrosa träningspjucks

Mina nya chockrosa träningspjucks är ute på premiärrunda. Ja, utan mig då, för själv ligger jag i soffan i mysbrallor och latar mig, haha! (Ni trodde nog i och för sig inget annat.) Men nu har jag iallafall ett par, om träningsandan skulle falla på. Det kan ju faktiskt hända. Även lata människor som undertecknad. Iallafall rent teoretiskt. 


Till saken hör att jag faktiskt spelade padel med mina kollegor i förra veckan. Då insåg jag de träningsskor  jag redan ägde (och som faktiskt användes för just träning för en sisådär 10 år sedan) hade förvandlats till väl ingrodda trädgårdsskor. Jag vet inte precis om det var så populärt att glida in på padelhallen i skor med intrampad gödsel under sulorna, men det var iallafall vad jag gjorde. Nästa gång vi spelar kommer jag att vara snyggast på banan. Och garanterat mest synlig. 

Subscribe to receive free email updates: