"svävande" blomster-ägg ~ "floating" flower-eggs

there is a translator to the right ( in web version)
Nu börjar verkligen ljuset komma tillbaka.. snart får vi långa underbara ljusa kvällar......
då är man glad för att man stod ut i mörkret i vintras...
ÄGG. detta underbara pysselmaterial

jag knäckte några ägg försiktigt i ena änden och gjorde äggröra på innehållet..
sedan tog jag en vass pik och gjorde försiktigt hål i varje ände..

trädde igenom ett band och knöt i varje ände....

bara att hänga upp...

blommor efter behag..
glöm inte att fylla på vatten först, så ägget hänger stabilt

en annan variant....

ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: