ett lite annorlunda Påskris ~ twigs with feathers for Easter


there is a translator to the right ( in web version)
Hej på er alla Fina Påskpysslare.....
idag har jag gjort ett riktigt fint "Påskris"
OBS!! i dessa tider vill jag redan nu säga att ALLA fjädrar är från döda djur, dom är köpta HÄR

först började jag med att linda ihop lite grenar av Ormhassel

hängde upp det hela i fönstret..... trådarna är tunna och svarta, så de syns inte..
sedan var det bara att ta fram lite Pyssel .....och sätta igång... riktigt kul :)

här lite färgad vadd virad över ståltråden som binder ihop grenarna...

Guldfjädrar....

vippor ,,,,,

färgad vadd...

hängande ägg...

spräckliga mönster mm

som sagt. bara fantasin sätter gränser.....
många undrar var jag får tag i mina vackra fjädrar och det är  HÄR
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: