Att ströva i andras trädgårdar

Det är så roligt att ströva runt i andras trädgårdar, och det här är en pärla som jag besökte i somras. Det är en trädgård i Visby, hos Carina Eklund och Henrik Radhe.  En riktigt rolig trädgård, med många rum och fiffiga idéer. 
Trädgården inleds med en spaavdelning. 

Ett träd planterat  i ett träd. 

Knotiga grenar. 



Vatten och en bro. 

Stilleben.


Medelhavsskänsla. 

Ett olivträd, som är planterat i marken och som alltså står ute året om! (hoppas det har klarat även denna vinter, som ju varit mycket kallare än de senaste åren)


Den här kaprifolen blev jag så inspirerad av så jag gick raka vägen och köpte mig en egen. 


Här strövade jag runt några varv... mysig och lite annorlunda trädgård, med många roliga detaljer! 

Subscribe to receive free email updates: