lite PÅSKTIPS ~ some tips for Easter

there is a translator to the right ( in web version)
idag tänkte jag visa lite PÅSKTIPS
ovan en gammal ful vattenkanna som jag målade vit, limmade på lite vitt spetstyg och satte en grov ståltråd på baksidan att hänga i..
längst fram på pipen fäste jag en gammal kristall som jag hade liggandes.
och lite BLOMMOR och vatten förstås.... blir garanterat succe när gästerna kommer..

en gammal gravvas som jag målat vit.....blev riktigt fräscht
jag gillar verkligen det sakrala uttrycket

Tulpaner är alltid rätt..
äggen på fatet kan ni se hur jag gjort HÄR

årests påskdukning har jag inte gjort ännu, men här en från ett tidigare år..
hmmmm undrar on jag har lila ljus? det är rätt fint...

när man har olika lökväxter inomhus nu på våren så "ränner" de gärna iväg lite och blir långa.
bra tips är då att använda dom som snittblommor istället..
dessa skar jag idag...
om ni vill se mer PÅSKPYSSEL så klicka HÄR och scrolla nedåt
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: