Fredagkväll i stugan

Oj, klockan hann visst dra iväg rejält innan jag kom till skott och satte mig vid datorn ikväll. Jag har jobbat hemma hela dagen, och jag insåg ganska tidigt att planen på fredagsflex skulle gå om intet. Det blev till och med så att jag fick dra över tiden lite grann, innan jag kunde sätta punkt för veckans arbete. Så blir det ibland. Följden är iallafall ett hus som ännu inte hunnit bli adventspyntat. Men den som väntar på något gott... Morgondagens aktivitetsagenda är självklar. En julmarknad tänkte jag också försöka klämma in. 

För övrigt innehöll den första klappen i min fina adventskalender en burk D-vitaminer. Min hemliga tomte verkar tveklöst vara en klok person. Det där är ju precis vad jag behöver. 

Helgkram till er alla!

Subscribe to receive free email updates: