Välkommen mars!


Det våras och det påskas!


Hej där!

Så blev det mars och nog är man glad för det...
Det känns alltid skönt att gå mot ljusare månader...😍

Idag kom dessa FINA vår/påsksaker från Majas Cottage.
Som vanligt går 10% till Barncancerfonden när det gäller deras saker.
Och det är ett extra plus tycker jag.
Och självklart plus att de har så fina saker.😃

Saker med hjärta känns det som...💗

Jag fotade nyheterna idag på eftermiddagen och nu ligger de i webshopen.

Har haft sånt strul idag mitt mobila bredband idag, det funkar inte alls i princip, antingen är det sladden jag laddar med eller själva dosan...det vet varken jag eller "experterna"😉 så nu har jag varit Laholm och beställt ny sladd och beställt ny dosa från telia så jag hoppas det löser sig snarast. Man är ju lite beroende av internet i jobbet...minst sagt.
Hemma dock så kopplar jag upp mig på annat bredband så där kan jag i alla fall jobba på som vanligt.
Tur det! Annars hade jag fått panik...😅😙
Man kan ju inte leva utan internet, typ😐...i alla fall svårt att jobba utan det...


Det stora äggskalet...
Så fint att plantera i, sätta ljus i eller ha som godisskål.

Det lilla äggskalet, till vänster, är ganska självklart som så söt ljushållare (men så klart även till blommor eller lite godis!)

Kaninen med ett hål i famnen, nedan, så man kan sticka ner en liten blomma eller fjäder tex!
Urgullig!





Den stora kaninen med ett äggskal i famnen som man kan sätta ett värmeljus i.
Underbart fin och stämningsfull!


Tete a tete med lite vaxblomma och vaktelägg.
Påskfint eller bara vårvälkomnande!
Älskar vårens söta pynt och saker...




 

Kram och på återseende.
💛

Subscribe to receive free email updates: