Nilla ljuskoppar och en annan favorit.


Nilla ljuskopparna i glas från Olsson & Jensen.😍

Som karameller och så väldigt fina att mixa och matcha.

Dessa har det emellanåt varit lång väntan på och jag förstår varför...
Ja förstås pga av pandemin och sedan problem med containrar och fraktproblem, och så har det varit stor efterfrågan på dem...

Nu har vi i alla fall fått påfyllning på dem till butiken.



Från vänster; gråbeige, persika, ljusrosa.

Ljuslyktor som karameller i mina ögon!😍



Jag sitter och jobbar vid matbordet hemma just nu och bredvid har jag en liten kattunge som ligger och sover...
Ja, det är såååå mysigt!
Man längtar verkligen hem till honom när man inte är hemma.😍Han är så kelen så det tar liksom inte slut.😸
På kvällen om vi sitter i varsin soffa så måste han lägga sig i knäet hos en, så ligger han där en stund...Sedan hoppar han över och ligger i knäet på den andra. Och så håller han på så.
Hoppar fram och tillbaka och kelar.
Man måste vara rättvis med sina ömhetsbetygelser.😽😻😹





Denna klänningen jag visade sist...
Alltså...😍
UNDERBAR!
Som en hyllning till hösten och med skönt boho flow!

Hela vintern är den superfin med tjockstrumpor och stövlar!



Septemberhälsningar M

💚

Subscribe to receive free email updates: