Sista numret

I flera år har jag varit en trogen prenumerant av tidningen Drömhem och trädgård, men nu är det alldeles säkert slut med det, för tidningen ska läggas ner. Lite synd tycker jag, men i vårt digitala samhälle är det väl ett faktum att vanliga papperstidningar inte säljer tillräckligt bra längre. Det allra sista numret damp ner i min brevlåda idag. Jag får väl läsa det med andakt. 


Om man har nummer kvar på sin prenumeration kommer man tydligen att få tidningen Femina i lådan istället. Inget ont om den, men det där med mode och skönhetstips är inte riktigt my cup of tea. Jag ska nog slå en pling till kundtjänst och kolla om man kan få något mer trädgårds- och inredningsinriktat istället. Hej då Drömhem och trädgård! Jag kommer sakna dig.

Subscribe to receive free email updates: