Here we go again

Efter att ha sett uppföljaren till "Mamma Mia" på bio i Kristianstad ikväll har mina mungipor fastnat i ett saligt flin som inte kommer försvinna i första taget. Inte för att manuset var speciellt välskrivet eller för att skådespelarna gjorde speciellt märkvärdiga prestationer (det var allt lite vi-har-roligt-tillsammans-på-sommarkollo-känsla över hela ensembeln), men vilket litet lyckopiller till film ändå! Jag vill också sjunga popdängor och dansa runt på en vacker grekisk ö med en massa glada människor... Och svänga med ett vackert hårsvall och le lika förtrollande charmigt som Lily James... Och leka "Titanic" i en båtför med Colin Firth...


Ikväll är första kvällen på länge som jag nästan fryser lite om armarna, och i natt ska temperaturen sjunka till 13-15 grader. Herregud, så skönt! Jag tror jag släpar ut min madrass och lägger mig ute på gräsmattan.

Subscribe to receive free email updates: