Lite nytt på bloggen

Så där ja nu visar den sitt rätta jag.Och det är ju ganska vackert.Det blev ju även ett par nya bilder till bloggen annars är det inte mycket fart här.Har fullt sjå med att ta hand om gubben som har börjat bli krasslig.Hans blodtryck är så lågt och ibland får han så kraftiga blodtrycksfall så han svimmar.Vilket han gjorde i onsdags och träffade golvet med ansiktet först.Blödde kraftigt från näsan när jag kom in hörde att han ropade då jag var ut för att ta in den torra tvätten.Jag försökte hjälpa honom upp men den här gången gick det inte utan jag fick hämta grannen som lyckades få upp honom och ner i sin tv stol.Där satt han sedan och när han behövde gå till toan fick han hålla i mig och dörrposter .Det är inte kul det här.Var och köpte en blodtrycksmätare i går och när jag såg hans resultat då förstår jag varför han tuppar av lite då och då.Nu är jag lite rädd att lämna honom men jag måste ju åka och handla och göra annat ute också.

Ja ibland är det inte så kul att bli gammal och få en massa krämpor.

Jag länkar till Trädgårdsfägring där ni kan läsa om trädgård vilket det inte blev så mycket här.

Subscribe to receive free email updates: