StoPPa tiden

Med den här värmen går det undan hörrni.. Nu gäller det att vara med, om man skall få ut något av pionerna... Så idag spar jag inte på krutet, när första pionerna har slagit ut. Igår kväll såg det ut så här. 
Min Edulis Superba började visa färg. 

Och idag när jag kom hem från jobbet hade många av dem redan slagit ut. 

Alltså, doften är oslagbar, jag såg nog rätt så fånig ut när jag stod där en stund med näsan nere i fluffet... Men det är ju ett helt år sen sist, och vem vet hur länge det blir i år... 


Det här är verkligen en favorit för mig. En mycket vanlig sort, men vad gör det när den är så underbar! En gammal klassiker som förtjänar ett helt inlägg! 


Så, nu är bildbombningen över, för denna gång, tack och bock för visat intresse! 

Subscribe to receive free email updates: