Det kom ett brev...


Det låg ett sånt gulligt brev i min brevlåda häromdagen. Tänk ändå att det finns människor, som går ett steg till, från tanken när de ser något de tycker om, till att faktiskt ta sig tid att skriva ett fint brev och lägga på lådan. Det värmde! 

Och det är klart, en del har väl hänt sen jag flyttade in. Från en gräsplätt med två rosor och lavendel. 

Till en rätt så välfylld yta. Här ryms två träd, en buske, ett gräs, en klätterväxt, en hortensia, ett tiotal funkior, tre ormbunkar, samt fem andra perenner, om jag har räknat rätt. 



Så nöjd med mitt lilla eukalyptusvideträd. 

..och den japanska lönnen, Twombly´s Red Sentinel. 

Hon skriver vidare att även hon håller på med trädgård, och att jag gärna får komma förbi och prata trädgård någon dag. Skall jag absolut göra, nu börjar min semester snart så då skall jag gå förbi och se om hon är hemma. 

Subscribe to receive free email updates: