En välbekant interiör på Instagram

Jag satt och scrollade i flödet på Instagram igår kväll, när det plötsligt dök upp en Stories-snutt på en väldigt bekant interiör: Vårt eget kök! Dessutom med bilder som jag själv har tagit. Med tanke på att jag själv aldrig postar något på Instagram (jag är bara där och smygläser), så blev jag onekligen lite paff. Det visade sig vara företaget Beslag Design som hade gjort en re-post på ett tre år gammalt inlägg på Åraslövs sida. Knopparna vi valde till låd- och skåpfronterna kommer tydligen från nämna företag, vars namn var taggat i det ursprungliga inlägget. "En elegant och genomtänkt helhet."  Jo, man tackar. Fast det där visste vi ju redan, hihi!


Ända sedan vi renoverade köket, så är det faktiskt nästintill Instagram-vänligt varje dag. Det är helt och hållet diskmaskinens förtjänst. Fast just nu har jag belamrat diskbänken med mjölkpaket och glasburkar innehållandes penslar och linoljefärg. Pågående projekt får man ändå stå ut med. En golvstrykning till och sen lite småfix, så är glasverandan helt klar. Jag längtar!

Subscribe to receive free email updates: