Semester på gehör

Min första semesterdag vaknade jag utan någon som helst plan för dagen, och sen fyllde jag den med grejer lite vartefter andan föll på. Semester på gehör, helt enkelt. Precis så där som jag tycker om att ha det och som jag är så himla bra på. 


Vad har jag gjort, då? Jo, ätit jordgubbar och mjölk till frukost, kört till tippen med gårdagens avklippta grenar, köpt stödpinnar till stockrosorna på byns fantastiska järnhandel, ätit vattenmelon-lunch med maken, varit på drop-in-röntgen på Centralsjukhuset i Kristianstad, shoppat nya underkläder på C4 Shopping, druckit en islatte på Wayne's Coffee, handlat mängder av kalla drycker på City Gross, hämtat ut ett paket med nya lakan på byns i övrigt nedstängda Coop-butik, pratat i telefon med mina föräldrar och lagat bulgursallad till middag. En mycket aktiv första dag, alltså. Imorgon får jag nog vila upp mig, hihi!

Subscribe to receive free email updates: