Hemmakontor, vaccination och adventsplaner

Och så blev det måndag igen. Jag har haft hemmakontor vid köksbordet hela dagen, med kaffe i mängder och tända stearinljus. Rätt mysigt ändå. För att inte förfalla helt har jag bestämt mig för att jag ska gå en rask promenad på lunchen varje dag, men idag blev det en biltur till grannbyn för influensavaccination i vårdcentralens nya "vaccinkiosk" istället. Mycket geschwint, och strax var jag hemma i köket igen. 


Den där raska lunchpromenaden får jag ta imorgon istället. Om jag tar lite senare lunch, så kanske jag hinner slinka inom en av byns välgörenhetsloppisar en snabbis. Jag såg nämligen något där i lördags, som jag har kommit på vad jag skulle vilja göra med till advent. Vi får se om det känns som en lika bra idé imorgon. Stay tuned, folks!

Subscribe to receive free email updates: