gamla nyheter.

Hade hoppats att jag skulle ha något nytt att visa men det får bli bilder från andra år.Det här är det som jag kallar min lund.Mitt i står en stor Ormhassel och framför den växer det fyra fem olika sippor.Krollliljor,Hundtandsliljor och lite annat.På den här sidan finns det en stor Näva som får rosa blommor med mörk mitt. En vit Rododendron Iris även den vit.En låg rododendron med rosaröda blommor.Trädgårdsnattviol.
Vet inte vad jag ska sätt i den här lådan i år.Måste fundera lite på vad jag ska hitta på.
Den här växer ju i växthuset men har inte kommit så här långt ännu.
Hoppas att denna har överlevt vintern jag har skydd över som jag hoppas har gjort nytta.Blommade så fint förra året.Är planterad i lunden.
Plattformen är fixad nu som ni kan se så sjönk den i en sidan men det fixade vi i höstas.
I år får jag ju nytta av växthuset hela året vi satt ju upp det någon gång i Maj.Vårens varmaste dag var det.
Har lite planer på var jag ska sätta dom vivor som jag köpt nu i vår.Men det ett senare projekt.
Tänker flytta några av de här vilda Gullvivorna som har vandrat in från skogen.Dom kan bli bra tillsammans med dom köpta vivorna
Det här är ett ställe som jag måste göra om.Inte lika fint nu som när detta kort togs.Finns en del som jag måste fixa till i år.Och det här är ju inga stor rabatter under träden.Det här är ett körsbärsträd och så har jag en liknande rabatt under ett Viktoriaplommonträd.Det ska också göras om under det.
Lägger ut en länk så ni också kan lägga in er blogg där.

Här hittar ni många trädgårdsbloggar.

Subscribe to receive free email updates: