Underbara Vårblommor ~ Wonderful Spring Flowers


there is a translater to the right ( in web version)
ute är det rätt ruggigt, men inomhus kan man verkligen NJUTA av Vårblommor nu.
krukade man inte in några i höstas, finns det fullt i butikerna nu....
bara fantasin sätter gränser....

Man blir GLAD av en sådan här fönsterbräda...

Vita krokussen "Jeanne d`Arc ".... inte dum alls.......

ofta blir vårblommorna lite "för långa " i inomhusvärmen...

men med lite gammalt tidningspapper blir det fort fint igen..

här har jag även lindat foten.... en smaksak om det är fint eller inte.

men våriris i solsken kan aldrig vara fel :)

här lite Pärlhyacint som "rännt iväg".... lätt att sätta i en konservburk...

notböcker är bra :)

bara att linda om.... 

inte kan man tro att det är gamla konservburkar här ..

snödroppar funkar alltid...

man blir lite extra glad för denna Budbärare om Våren.
om ni gillar det jag gör kan ni lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: