Nu är glada julen slut...


Förra helgen städades julen ut här hemma hos mig, sånär som på min röda skål med äpplen, och stjärnan med slingan som står bakom. Ja, och så det som jag har ute på trappan och på ytterdörren, men det får jag ta i helgen som kommer. 

Men det här vet jag inte, barnen tyckte att det stjärnan kunde vara kvar ett tag, den lyser ju upp så fint här vid teven, och det kan jag ju hålla med om. Och den här skålen har jag alltid lika svårt att skilja mig ifrån efter julen är slut, tycker så mycket om den! Och egentligen är den ju inte jättejulig, men när man inte har något annat i rött, så sticker den liksom ut lite för mycket för mina känsliga ögon... 😆 
Min utsikt från fåtöljen. Blir nog lite häng här i helgen kanske...😏 Och så får jag nog ta bort stjärnan ändå, var sak har sin tid och det är ju ändå Knut i morgon! 
Trevlig helg på er! 

Subscribe to receive free email updates: