Åter till det rosa


Det tar alltid sin lilla tid för mig, att "boa" in mig igen efter att julsakerna tagits bort. Vill ju inte ha det precis som det var innan, och inte kommer jag ihåg hur jag hade det exakt heller, för den delen. Men det fick i alla fall bli rosa kuddar igen i soffan. Och när jag läser inredningstidningar så inser jag att jag är rätt på det - ja, plötsligt händer det! Årets trendfärg är tydligen rosa i olika toner. Övriga trender är bland annat naturligt och jordnära, sammet och stora gröna växter. 

Hittade världens gosigaste pläd i smutsrosa på Mio, och den passade ju perfekt här! 


Efter att de första bilderna togs kom jag på att det ju skulle vara stora växter också, så då satte jag tillbaka den här Monsteran, som stått på annan plats över jul. Så här har jag alltså lite naturtoner (lådan), rosa kuddar varav några är i sammet, och en stor växt - japp, då var man trendig då! 😆

Subscribe to receive free email updates: