Ranunkler ~ Ranuncles

there is a translater to the right ( in web version)
Nu har en av mina favoritblommor kommit till blomsterhandeln....
Den vackra blomman med det FULA namnet :)
nämligen RANUNKEL 
idag ska jag visa ett lite coolt sätt at arrangera på.
man behöver en vas, blommor, kenzan ( spikmatta), kniv och lite stenar...

lägg i spikmattan ( den har en tyngd i botten)
jag brukar köpa mina på amazon.uk

skär stjälkarna helt raka i botten..

trä på blommorna.

sådär.....

täck spikmattan med lite stenar.

häll på vatten..
riktigt lätt och effektfullt..
ni kan se fler arrangemang jag gjort med spikmattor om ni klickar HÄR
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Subscribe to receive free email updates: