Julklappstips för Trädgårdsnörden

Personligen tycker jag att trädgårdsböcker är bra tips för att ge bort.Det behöver ju inte vara de här som jag visar.Har ju fler ute i växthuset som ju handlar just om växthus och odling i dessa.Det finns ju så många att välja på .Boken bo med blommor är väldigt bra då den visar hur man ska sköta just den eller den växten.Den har jag haft i många år  vet inte om den går att få tag på nu.
Boken om Fuchsia beställde jag i bokhandeln för många år sedan tror dom fick ta hem den från England.Otroligt så många olika sorter det finns.

Så här ser boken Bo med blommor ut på ett uppslag

Mycket bra information Om de olika växterna.

Något annat att ge bort till trädgårdsnörden är ju ett presentkort i någon bra Butik.Själv fick jag ett när jag fyllde 70 år  Och då köpte jag bland annat en ganska stor fågelbur.hade önskat mig en ganska länge men tyckte att de var lite dyra men med presentkort gick det bra.
Här under ser ni en bild på den.

                                            Fler tips på presenter får ni hos
   Bland rosor och bladlös  http://ift.tt/2s0deiG

    Tycker det är ganska lätt att hitta på presenter till någon som gillar trädgård man kan ju även köpa bra verktyg för jobb ute.

Önskar er en fin Tredje Advent.


Subscribe to receive free email updates: