Thalia, och Valborgs hej.


Jag fortsätter hylla narcisserna.💚
Denna vår har jag verkligen blivit extra kär i dem och dess skönhet.
Kanske för att våren varit kall och sommarblommorna får vänta lite längre än vanligt...
Försäljningen av sommarblommor är i full gång hos många men let`s face it...de flesta tycker det är för kallt och det är många som först nu vill köpa pensèer!!! (det märker vi ju i butiken) 
Och det är egentligen slut med den säsongen nu...
För sommarblomssäsongen är egentligen här.

Vi hoppas maj bjuder oss på värme nu när det är dags att byta månad.

Denna underbara narciss heter "Thalia".


Långhelg för många och det är ju superhärligt.
Som liten småföretagare lever man inte i långhelgs världen utan där kör vi på.
Det är som vanligt.💚😊

Igår var det full fart i Knäred då det var Rally SM utanför samhället och bilarna hade depå stopp på idrottsplatsen så de var även inne i byn och körde. Full fart och fullt brölande))😃
Roligt när det händer något!

Vi hade många glada kunder och jag fick även gjort klart bokföring då momsen skulle skickas in. 
Produktiv lördag!😉


Tine K krukorna.
Mina absoluta favoriter!




Solcells lyktor är så fint och populärt.
Detta är en ny modell som jag fick hem i veckan.

Visst är den snygg?!


Önskar er en fin Valborg och säger Välkommen sköna maj!
Låt den blomstra och vara god mot oss alla.

Kram Mariette
💚

 

Subscribe to receive free email updates: