Tjurar lite

Nu sitter jag och tjurar lite. Har Blogger börjat smyga in reklamlänkar, som man hamnar på när man försöker komma in på Fröken Gröns Blogg? Eller har min blogg blivit kapad av något marknadsföringsföretag? Nu har jag hört det från tre olika håll, och jag upplever det dessutom själv ibland, när jag klickar för att öppna "fönstret" med era kommentarer. Ibland hamnar jag på svenska (förvisso oförargliga) sidor, och ibland hamnar jag på en reklamsida för ett stort kinesiskt IKT-företag. På den sistnämnda sidan står det dessutom att man ska skriva in ett lösenord. Varför i hela friden har det blivit så här?


Jag har förstått att det går att komma runt problemet om man klickar TVÅ gånger på Fröken Grön-länken, och jag har också förstått att det bara är ibland och från vissa elektroniska enheter som problemet uppstår. Frågan återstår ändå: Vad i allsin dar ska jag göra för att få bort detta otyg? Förslag mottages med tacksamhet. Tack på förhand. 

Subscribe to receive free email updates: