Och där gick jag i mål...

Sorry för dålig uppdatering här... Har varit strängt upptagen att se om min favoritserie Downtown Abbey, som jag började se i mitten av september, och som jag nu blev klar med i går kväll... Ja, puh, lite manisk blev jag allt. Vi pratar alltså sex säsonger, sammanlagt 52 avsnitt... Lite som ett Marathon alltså... Men den är verkligen såå bra! Den utspelar sig i England, på 1920-talet, passar mig som alltid varit intresserad av hur folk har levt förr i tiden. Sen är det drama, kärlek och intriger,  vackra miljöer, och så deras brittiska accent på det... 

Till mitt försvar har jag inte sett något annat på teve den senaste månaden. Om man tänker så så har jag sett ca 2 h teve i genomsnitt per dag, och det får väl sägas vara normalt? 

Finns på Netflix, om någon blir sugen 😉 Där finns också filmen som kom för två år sen, så den skall jag ännu njuta av. Igen, såg den förstås på bio när den kom ut. Och vet ni, det kommer en film till, lagom till jul! Yeah! 

Är jag knäpp, eller finns det fler som blivit så fast i en serie? Ge mig gärna tips! 

Subscribe to receive free email updates: