Fredagsbukett

Nu var det visst en vecka sen jag skrev sist. Vardagen har kommit igång, jag jobbar och idag är första dagen när jag jobbar hemma. Vi har ju varit på plats under sommaren, men återgår nu till hemmajobb, enligt ett schema, vissa dagar i veckan. 
Köpte mig en bukett astrar i går. Lite höstfeeling över det ändå. Eller sensommarkänsla kanske. Fast regnet smattrar mot fönstret idag, så nog känns det lite höstligt. Och inte mig emot, jag gillar hösten! 

Kändes dock lite trögt att börja med hemmajobb igen, nu när man har vant sig att vara fysiskt på plats på jobbet varje arbetsdag, men med en bukett på bordet, och ett tänt ljus vid rasterna, blev det rätt okej ändå. Och det är ju ändå fredag! Och nu har jag stämplat ut, plockat undan mina papper och gjort hemmet till "mitt" igen! 😙

Önskar er en fin helg! 

Subscribe to receive free email updates: